Op het internet is bijna alles te vinden. Uw (potentiële) klant verwacht van uw bedrijf ook gewoonweg dat uw website te vinden is op Internet. Het is natuurlijk mooi als dat ook voor uw website geldt. Realiseert u zich daarbij ook dat als uw concurrent wel op Internet te vinden is en u niet, dat dat wel een gemiste kans is. Sterker nog het kan u gewoon klanten kosten.
Gebruiksvriendelijkheid is erg belangrijk geworden op het internet. Dat houdt onder meer in dat het belangrijk is dat men een website goed en makkelijk
kan bekijken zonder moeilijk te hoeven doen op andere computers als alleen desktops. Zoals het beeld
moeten vergroten, omdat de navigatie knoppen en teksten te klein worden afgebeeld. Vergissingen worden dan makkelijk gemaakt bij het inzoomen en
aanklikken op navigatieknoppen. Teksten moeten vergroten omdat ze anders niet leesbaar zijn, voor webformulieren geldt het zelfde. Dit soort dingen
worden ervaren als vermoeiend en gebruiksonvriendelijk. Een steeds groter deel van internetgebruikers haken af en staken het verdere bezoek van
een website als die te gebruiksonvriendelijk is. Zo ongeduldig en meedogenloos wordt er tegenwoordig omgegaan op het internet. Dus laat de website
ook goed toonbaar zijn op kleinere laptops, tablets (ipads) en smartphones.
Het is dus zaak daar rekening mee te houden. Daarnaast is het zo dat de zoekmachines als Google gebruiksvriendelijke (mobile responsive) websites bevoordelen boven gewone website. Google vindt het erg vervelend als een bezoeker door hen naar een website is verwezen, die de bezoeker vrijwel direct weer verlaat omdat deze de gebruiksonvriendelijke site niet accepteert en naar een andere site besluit te gaan. Google meet immers de tijd dat een bezoeker op de site blijft. Is dat sterk onder het gemiddelde, dan is er blijkbaar wat aan de hand met de site en/of de content. Dit is het laatste wat je wilt, want Google besluit vervolgens om je website lager te plaatsten in de ranking. In feite is dit een soort strafmaatregel waardoor je minder goed gevonden wordt.
Een goede website voldoet aan diverse kwaliteitseisen. Aspecten die spelen bij de ontwikkeling en bouw van een website zijn onder meer: zijn uitstraling, onderscheidend in de markt, of bij uw doelgroepen, wel of niet dynamisch, wel of niet interactief, aansluiten bij uw huisstijl (bedrijfslogo en bedrijfskleuren) en doelgroepen, goed toonbaar op alle apparaten die gebruikt worden door uw doelgroepen, zelf te beheren (wijzigingen in teksten, foto's, plaatjes, video's ), aanpasbaar, flexibel in te zetten.
Wij bouwen diverse soorten websites. Van eenvoudige, kleinere tot aan complexere en omvangrijkere website en voor alle markten. Of uw klanten nu andere bedrijven zijn, consumenten of een combinatie daarvan, wij hebben vergaande ervaring met alle markten.
Onze websites
U heeft inderdaad een nieuwe site nodig en u bent zich aan het oriënteren. U weet nog niet goed wat u wilt en waaraan u moet denken. Laat het ons weten.Wij kunnen u vanuit onze vergaande ervaring met marketing en automatisering uitstekend van dienst zijn.
Neem contact op via het webformulier (volg de link) of bel 023-584 2356.